reklama

Slepačí vývar, studené ruky, prekvapenie(a)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V prehrávači mi znie Ladyhawke a jej Crazy World. Ak náhodou neviete, kto je LadyHawke, nevadí, ja tiež neviem, čo do éteru dáva nejaká „Bučkovanka“.... Maródujem, ale keďže PN znamená u mňa Profesionálne Naladená, smelo zásobujem sociálnu sieť svojimi novými fotkami a taktiež jedným prekvapením. Nemám predsa chrípku, aby som ležala v posteli, síce, z tej chrípky sa dá aspoň vyliečiť.... No nič, hrá ďalšia pesnička a na pokyn môjho mozgu aby som odohnala vtieravé smutné myšlienky vrtím bokmi „bang, bang, bang“ ... Dnes je krásny deň. Som rada, že som sa doňho prebudila, síce vedľa seba som mala len operadlo gauča. Mama vraví, aby som dbala o svoje zdravie, tak som sa prinútila zjesť slepačí vývar a je mi po ňom celkom fajn. Ale musím si zvyknúť na to, že sa mi točí hlava a musím nosiť stále pri sebe vodu. Hryziem si pery a speváčka spieva: „You say that you don´t need me anymore“ Koho už my nechceme nikdy viac potrebovať? Kto nepotrebuje nás? Bojím sa, že sa dozviem niečo, čo ma zaskočí a preto pomyselne vyťahujem zápisník a pero mi ryje dôležité body do mojej mozgovej kôry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepotrebujem – neistotu (tá nás len zväzuje a všeobecne, neistá som teraz dosť a často) –chorobu (síce ju už mám a z nej sa síce nevyliečim, ale môžem chodiť do školy, chodiť po vonku, jesť čo mi chutí, ale prídu dni, kedy sa nebudem môcť postaviť na nohy....) –strukoviny (človeka z nich nadúva a treba to ďalej rozpisovať? J) , - blato na topánke (žijem síce v čistom prostredí, ale človek sa dostane do močiarov a bahna, ale dôležité je, aby sa z toho vedel vyhrabať... To bolo myslené dvojzmyselne ) ... A čo ďalej? Je veľa vecí, ktoré nepotrebujem, ale s tým, že ich mám, som sa nimi naučila žiť, síce mi nič ani nikto nebráni vyhodiť nejakú nepotrebnú vec, ktorá mi inak dekoruje izbu. Hlavne, že spĺňa svoj účel a že poctivo dekoruje. Dôležité je ale neobklopovať sa vecami, ktoré nepotrebujeme, aj keď, čo si budeme hovoriť, tá sviečka z čajovne tak nádherne vonia a tá taburetka je taká štýlová, že mi ju bude každá kamarátka závidieť. Kiežby to boli len veci, ktoré nepotrebujeme. Sú s nami aj ľudia, ktorí napríklad nepotrebujú nás. A ak to aj náhodou zistíme, oni to zistia tiež, že sa mýlili. Len hlupák totiž bude zamieňať dookola ľudí za nových, v konečnom dôsledku je prakticky stále sám. Juuuuj, studenia ma strašne ruky!!!! Ale dúfam, že sa rýchlym písaním v nich rozpumpuje teplo a bude lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes mi napríklad prišlo až ku dverám jedno (bohužiaľ) neživé prekvapenie... Ale každopádne ma potešilo a keď raz budem mať deti, poviem im, že tá pani na obraze je ich mama. Áno, prišiel mi obraz, na ktorom je zobrazená na plátne moja osoba. Ktovie, koľko prekvapení ešte tento deň prinesie, okrem môjho operátora, ktorý na každého z nás myslí stále... Koľko vlastne chcem mať detí? Ak mi to vlastne telo umožní, mať tie deti.... Je totiž vrcholne nezodpovedné, keď chorí ľudia majú deti. Áno, som možno bezcitná xantipa, ale keď sa už raz živá bytosť rozhodne mať deti, tie deti by mala aj plnohodnotne vychovávať. To je môj názor na množenie sa, ako také. Naťahujem sa a tie kríže ešte stále cítim.... Chvalabohu, že ich cítim!!!! V prehrávači hrajú pekne, ale dlhoooo J J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pôjdem na dvor. Onedlho. Pozrieť, či slnko stále svieti rovnako... A síce nerada to vravím, ale počkám. Dnes výnimočne, či sa stane dajaké prekvapenie. A keď aj nie, na 100% percent môžem povedať, že- mám milujúcu rodinu, môžem chodiť, síce pred pár dňami som to tak pohotovo nemohla povedať a viem, že prídu dni, kedy znova sa budem zvýjať v bolestiach. Ale! Tento článok má síce obyčajný názov,no jeho posolstvo je čarovné. Chcem, aby každá Vaša boliestka, či už je veľká, alebo malá, viditeľná, alebo neviditeľná, aby bola vstupenkou na lepší život. Lebo nič netrvá večne. Ani to dobré, ale ani to zlé. A ak máte odvahu to zmeniť skôr, zapíšte si aspoň tieto dôležité body do svojej mozgovej kôry: NIKDY netrávte čas znova s takými ľuďmi, ktorí Vás oberajú o energiu. NIKDY sa nikomu nevnucujte, kto chce, Vám to dá najavo aj sám. Ale samozrejme, istým veciam treba dopomôcť. Bože, pripadám si ako nejaký Sokrates.... Ale je to v poriadku. Kľudne filozofujte aj nad tým, prečo je čierna čiernou. Garantujem Vám, že na niečo určite prídete. Ale tipujem, že až neskôr.... alebo keď čierny výkres priložíte oproti slnečnému lúču, určite sa nejaký dôvod alebo odchýlka nájde....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobre, dosť už na dnes. Na dnešný deň Vám želám málo čiernej a hlavne nečakane čakané prekvapenia. Verím, že skôr či neskôr nejaké prídu. A tí, ktorí majú doma šteňa, tí si tým môžu byť istí, že tých prekvapení bude doma viac, než dosť. Pozriem do okna a už ho vidím. Čo? Predsa pokojnú ulicu. V dnešnom svete, je už takýchto prekvapení málo.

Katarina Sélešiová

Katarina Sélešiová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Rozoberám rôzne odvetvia života, diania vo svete... Nenechá ma však vôbec chladnou ani utrpenie zvierat a bezbranných ľudí. Aj keď ma niečo zrazí k zemi, pod zemou je predsa len horšie a tak treba vstať a ísť ďalej v ten správny čas, ktorý máme každý určený. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu