reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Sélešiová

Katarina Sélešiová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Rozoberám rôzne odvetvia života, diania vo svete... Nenechá ma však vôbec chladnou ani utrpenie zvierat a bezbranných ľudí. Aj keď ma niečo zrazí k zemi, pod zemou je predsa len horšie a tak treba vstať a ísť ďalej v ten správny čas, ktorý máme každý určený. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Óda na Bukowskeho

Katarina Sélešiová

Óda na Bukowskeho

Mať vzor je jedna vec, ale obdivovať niekoho je zrejme druhá. Ja obdivujem a žasnem. Venované Charlesovi Bukowskemu. Teraz budem pevne dúfať, že "tam hore" majú WiFi.

  • 10. aug 2021
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 0x
  • 2
O všetkých opustených, nechcených a diskriminovaných

Katarina Sélešiová

O všetkých opustených, nechcených a diskriminovaných

Absolútne by ma nenapadlo, že po takej dlhej dobe niečo vyplodím a veru ma nevie napadnúť ani to, či to bude dobré :)

  • 15. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Príbeh o príbehu (kapitola prvá)

Katarina Sélešiová

Príbeh o príbehu (kapitola prvá)

O tom, ako sa neubránite minulosti,pohľadu na prítomnosť a nepripúšťate si budúcnosť. Niečo, čo sa sem možno nehodí, niečo, čo oživí Vaše staré spomienky. Tento príbeh je vymyslený.

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keby vedeli rozprávať...

Katarina Sélešiová

Keby vedeli rozprávať...

O tom, ako ich mlčanie berieme ako samozrejmosť, ale až taká samozrejmosť by to byť nemala. Moji maškrtní psi ma prinútili zamyslieť sa, prečo vlastne vedia len štekať.

  • 3. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
SIA, tá tajná...

Katarina Sélešiová

SIA, tá tajná...

Fenomenálna žena, ktorá si podmanila celý svet bez toho, aby jej videl do tváre... Žena s veľkým srdcom, veľkým hlasom a malou dušičkou.

  • 21. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
UMELÁ INTELIGENCIA

Katarina Sélešiová

UMELÁ INTELIGENCIA

Robot nemusí vedieť robiť len kotrmelce, ale môže byť pre niekoho aj skvelý priateľ, ktorý cez internet nebude objednávať len drogy a pas :)

  • 22. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
HLASY - OŠEDIVEJÚ MI VLASY

Katarina Sélešiová

HLASY - OŠEDIVEJÚ MI VLASY

Alebo ľudia o ľuďoch... Ako si môžme vyberať spoločnosť, s ktorou trávime čas, alebo aj o tom, ako podvedome zisťujeme, ako sú niektorí pre nás (možno) nenahraditeľní...

  • 2. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Slepačí vývar, studené ruky, prekvapenie(a)

Katarina Sélešiová

Slepačí vývar, studené ruky, prekvapenie(a)

  • 30. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 310x
  • 8
Prestaňme nariekať, je tu prvá jesenná sobota

Katarina Sélešiová

Prestaňme nariekať, je tu prvá jesenná sobota

Síce je jeseň, optimizmus ma neopúšťa

  • 27. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čakám, čakáš, čakáme

Katarina Sélešiová

Čakám, čakáš, čakáme

Oplatí sa vôbec čakať?

  • 26. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
My Kind Of Love

Katarina Sélešiová

My Kind Of Love

Moje podvedomie sa ma pýta, čo je to vlastne láska.

  • 23. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Na úvod

Katarina Sélešiová

Na úvod

Zoznámte sa so mnou :)

  • 12. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu